עקבו אחרינו כאן:

050-8767647

לפרטים נוספים וייעוץ חינם, צרו קשר:

מערכות אזעקה לבית ולעסק

מערכות אזעקה לבית, זה אחד המערכות החשובות ביותר שאנו צריכים לקחת בחשבון ולהתקין בבית שלנו או בעסק. מיום ליום כמות הפריצות והדרכים של הפורצים לפרוץ אלינו משוכללים,ואנו תמיד צריכים להקדים אותם צעד אחד קדימה ולמנוע מהם לעשות את זה. היום בעזרת הטכנולוגיה המתקדמת שיש לנו בתחום,אנו יכולים לגרום לפורץ לחשוב פעמיים לפני שהוא רוצה להיכנס לבית , ניתן לצפות בו טרם נכנס לבית. מערכות האזעקה היום נשלטות ע"י אפליקציות שונות ,אשר מחוברות לענן ,ובשיתוף עם מערכות הטמ"ס ( מצלמות האבטחה) ניתן לשלוח ללקוח תמונות או סרטונים של הפורץ ,עוד לפני שהוא נכנס לתוך הבית. ממש בשלב הראשון שהוא מסתובב בחצר או המרפסת ומחפש מהיכן הוא יוכל לחדור לתוך הבית. אפשרויות אלה לא היו קימות בעבר הלא כל כך רחוק, והיום אנו יכולים להבטיח שלפורצים יהיה ממש יותר קשה. כמו כן סוגי הגלאים והרכזות גם כן השתכללו והאופציות של שילוב ואינטגרציה בין מערכות שונות מתאפשר ביתר קלות.

"אמפרוטק" משווקת לכם מגוון רב של מערכת אזעקה אלחוטית לבית ולעסק וכמו כן מערכות אזעקה שיתנו מענה לכל דורש, אשר תשמשנה אתכם נאמנה בכל מצב.

אזעקה לעסק היום היינו מצרך הכרחי לכל בעל עסק אשר רוצה לשמור על העסק שלו רווחי וששום גורם עוין יפרוץ לעסק,פורץ שמצליח לפרוץ לבית העסק יכול לגרום לנזק כבד לעסק ולפעמים נזק כבד שיכול לגרום לפשיטת רגל לעסק לכן חשוב להצטייד במערכות מיגון אזעקות לעסק מצלמות וכו' על מנת לשמר את העסק ולגרום להרתעה של גורמים עוינים לפרוץ לעסק, הזמן הטוב ביותר לתכנון מערכות אזעקה לבית ולעסק הוא בזמן תכנון ובניה של נקודות חשמל בבית או בעסק ובתכנון מסמנים נקודות של גלאי נפח, מערכות אזעקה,מצלמות אבטחה על מנת שתהיה הכנה טובה לביצוע של התקנת מערכות אזעקה בבית או בעסק.

חברתנו בעלת מוצרים:

  • רכזת פריצה.
  • גלאי נפח א.א פנימי.
  • גלאי קרן אקטיבי חיצוני / פנימי.
  • גלאי וילון חיצוני משולב א.א ומיקרוגל.
  • גלאי סורג.
  • גלאי נפח חיצוני.
  • מפסקי סף.
  • גלאי אקוסטי (שבר זכוכית).
  • גלאי נפח המתעלם מבעלי חיים.
  • מצלמה נסתרת זעירה.

גלריה

לפרטים נוספים וייעוץ חינם, צרו קשר:

מערכות אזעקה

כאשר מערכות אזעקה מתחילות לעבוד בבית פרטי או בבניין משרדים, קורים שני דברים בו זמנית. ראשית, הפורצים מגלים שיהיה להם קשה מאוד להגיע אל פנים המבנה ולבצע את הגניבה שהם רצו לבצע. שנית, מערכות אזעקה מתקדמות שולחות הודעה ברגע האירוע גם לבעל הבניין או הנכס וגם למוקדי הסיוע או למשטרה. התוצאה הישירה מבחינתכם היא העובדה שהגנבים לא הצליחו להיכנס פנימה ולפגוע בנכס היקר לכם מכל. במקום להשקיע בשומרים ובצוות אבטחה שיפעל 24/7 על מנת להגן על הבית שלכם, אתם יכולים לסמוך על טכנולוגיה מתקדמת ומקצועית שתיתן מענה בכל מקרה של ניסיון פריצה לבית שלכם.

מערכות אזעקה למשרד - מנטרלות פורצים ביעילות

התקנת מערכות אזעקה במשרדים הייתה בעבר אופציה לבחירה. אולם כיום גם חברות הביטוח של בנייני המשרדים דורשות באופן חד משמעי להתקין מערכות אזעקה בבנייני משרדים כחלק מדרישות הפוליסה. המערכות מאפשרות להקטין משמעותית את ההיתכנות של אירועי פריצה למשרד ומאפשרות לכם לשמור על בטיחות וביטחון מירבי במשרד.

 

בסיום יום העבודה ניתן להפעיל את מערכת האזעקה על ידי הקשת קוד אישי. החל משלב זה כל תזוזה בחלל המשרד תפעיל את החיישנים הרגישים ותגרום למערכות אזעקה להתעורר לחיים. מנהל משרד מקבל התראה טלפונית על האירוע ויכול בו במקום להגיב ולעדכן את רשויות החוק. תוך דקות ספורות, ובמרבית המקרים כאשר הפורצים עדיין נמצאים באזור, מגיע סיוע משטרתי שיכול לתפוס אותם בשעת מעשה ולהתחיל בתהליך חקירה מסודר. אתם לא צריכים להשקיע משאבים גדולים מידי בתחזוקת האזעקה, אבל אתם כן חייבים להיות אחראי מספיק בכדי להפעיל אותה בכל ערב מחדש ולכבות אותה בכל בוקר עם הגעת ראשון העובדים למשרד.

מערכות אזעקה מעכבות את הפורצים עד הגעת המשטרה

מערכות אזעקה אשר מותקנות בבתים פרטיים או בחללים משרדיים וציבוריים מאפשרות לבעלי הנכסים להיות עם אצבע על הדופק בכל שלב ולהתמודד עם כל ניסיון פריצה. יחד עם זאת, פורצים מכירים את הנוהל ויודעים שמרבית המקומות מחזיקים במערכות אלו. לכן אתם רוצים לבחור במערכות אזעקה שיהיו מערכות מתוחכמות יותר ולקבוע את התנאים הגבוהים ביותר למערך האבטחה שלכם. החליפו את קוד האבטחה באופן קבוע על מנת לבלבל את הפורצים או להקשות עליהם לנטרל את המערכת.

מערכת אזעקה לבית

כאשר אתם בונים בית פרטי אתם מודעים לעובדה שהוא בולט מאוד בשטח והוא יכול להיות מוקד עניין לגנבים ולפורצים, מסיבה זו מערכת אזעקה לבית מותקנת באופן כמעט אוטומטי על ידי בעלי הבתים. מערכת האזעקה משתלבת בצורה מושלמת עם מצלמות אבטחה אינטרקום וגם עם גדרות הבית והכניסות המאובטחות. כל אלו יוצרים יחד מעגלי אבטחה ששומרים על כל בני הבית מוגנים בכל עת ועל הנכס שלכם כמבצר שקשה מאוד לפגוע בו. כאשר אתם מתקינים מערכת אזעקה לבית אתם בעצם מבטיחים של הפורצים יהיה יותר מאתגר להיכנס לבית שלכם מאשר לכל בית אחר באזור, ובסבירות גבוהה שהם יבחרו לוותר על הבית שלכם בגל הפריצות הקרוב.

מדוע חשוב להתקין מערכת אזעקה לבית?

 חשוב להתקין מערכת אזעקה לבית מארבע סיבות משמעותיות:

 

  • הרתעה – כאשר הפורצים רואים שהבית שלכם מרושת במצלמות מערכת אזעקה לבית מותקנת ופועלת בו, הם יודעים שיש להם יותר עבודה לעקוף את המערכות הללו והם עלולים למצוא את עצמם נתפסים בשעת מעשה.
  • ביטחון –  בני הבית בו מותקנות מערכות הגנה מתקדמות יודעים שגם אם מנסים לפרוץ לבית יהיה להם מספיק זמן תגובה על מנת להתמודד עם הפורצים ולשמור על הבית מוגן.
  • הגנה – גם כאשר אתם לא נמצאים בבית מערכות הגנה משולבות כמו מערכת אזעקה לבית ומצלמות מאפשרות לכם לנתר את המצב ולהתמודד עם מקרים שדורשים הגנה על הבית.
  • קישור למוקדי החירום – כיום ניתן לחבר כל מערכת אזעקה אל מוקדי החירום ולהזמין באופן מיידי סיוע משטרתי בעת הצורך. כך שאתם יכולים להגן על עצמכם מפני הפורצים ועדיין להיות בטוחים שהסיוע חיצוני נמצא בדרכו אליכם.

 

מערכת אזעקה לבית שיכולה להציל חיים

 מערכת אזעקה לבית עם מערכת שבשימוש נכון ויעיל יכולה לעשות את ההבדל הקטן בין נזק משמעותי לבית שלכם לבין הגנה מלאה. השפעת משנים בבניית הנכס הפרטי שלכם, ריהטתם וסידרתם אותו. ולבסוף הפכתם אותו לבית. אחרי כל ההשקעה הזו אתם בוודאי לא רוצים למצוא את עצמכם עומדים מול סיטואציה בבית שלכם חשוף לפורצים ומהווה מטרה קלה לגניבות. במקום לחיות בחוסר ודאות ולהמתין לפורצים שיגיעו באמצע הלילה, אתם יכולים להיות חכמים מהם שבעתיים ולהתקין מערכת אזעקה לבית שתתן כיסוי מושלם מכל זווית של הבית ולכל ניסיון פריצה שהוא. 

מערכת אזעקה אלחוטית

מערכת אזעקה אלחוטית היא מערכת אזעקה לכל דבר ועניין המכילה את כל הפונקציות אותן ניתן למצוא בכל מערכת אזעקה מתקדמת אחרת, רק שכל התקשורת בין רכיבי המערכת השונות של המערכת מתבצעת באמצעות תקשורת אלחוטית . המשמעות של הדברים היא שאין צורך לפרוש כבלים בתוך המבנה, וכל התקנת המערכת מתבצעת בצורה מהירה, קלה וגמישה מאוד.

חיבור אלחוטי בין כל רכיבי הקצה אל בסיס המערכת

מערכת אזעקה טיפוסית כוללת את מוח האזעקה בה מתנהלים כל תהליכי הניהול של המערכת, ומשורה של רכיבי קצה שיכול לבוא לידי ביטוי בחיישני תנועה, חיישני אור וחושך, , חיישני סגירה ופתיחה וכדומה. במערכת קווית יש צורך למתוח כבלים בין כל תחנה כזאת אל מוח המערכת, בעוד שבמערכת אלחוטית כל שצריך הוא להתקין את תחנות הקצה במקומן, ולייצר את התקשורת בינן ובין המוח המרכזי.

מערכות אמינות ואפקטיביות לכל מטרה

בי.מ. מערכות אזעקה תוכלו למצוא שורה ארוכה של מערכות אזעקה אלחוטיות, וכן לקבל את כל התשובות לכל השאלות המטרידות אתכם בנושא, לרבות רמת הבטיחות של המערכת, רגישותה לפריצות מבחוץ, רמת האמינות והאפקטיביות שלה אל מול מערכות קוויות, וההתאמה שלה לצרכים שלכם עצמכם. מן הראוי לציין שמערכות אלה הן מערכות אמינות בצורה מלאה, ואף מאפשרות רמת גמישות ויעילות רבה יותר ממערכות קוויות. כמו כן, התבססות המערכת על תקשורת אלחוטית מפחיתה משמעותית את עלויות העבודה וההתקנה של המערכת בבית הלקוח.

חברות קידום בגוגל חברות קידום בגוגל