עקבו אחרינו כאן:

050-8767647

לפרטים נוספים וייעוץ חינם, צרו קשר:

מצלמות אבטחה אלחוטיות​

אחד החידושים המעניינים והמרתקים ביותר בתחום האבטחה כיום הוא השימוש באמצעים אלחוטיים על מנת ליצור מערך אבטחה דינמי לכול מרחב. מצלמות אבטחה אלחוטיות הן מצלמות קלות משקל שניתן לנייד ממקום למקום על מנת להתאים אותן לצרכים שלכם. בין אם אתם מעוניינים לשמור על הקופה הרושמת בחנות ובין אם אתם רוצים להגן על הכניסה לבית הפרטי שלכם, מצלמות אבטחה אלחוטיות הן מוצר שמקל מאוד על אבטחת האזורים החשובים לכם בכל מבנה. על מנת להתאים את המצלמות אתם צריכים להחליט על הצרכים שלכם ולקנות מצלמות ברזולוציה גבוהה אשר יפיקו תמונה איכותית בכל פעם מחדש.

רק למקם ולהפעיל – מצלמות אבטחה אלחוטיות מקצועיות

אם אתם מבינים שהאבטחה של העסק שלכם או של הבית הפרטי שלכם הדבר הכי חשוב שיש ברשותכם, אתם בוודאי רוצים ליצור מערך אבטחה משולב ואיכותי. מלבד מיקום של מצלמות אבטחה רגילות ניתן לשלב ומיקומים בעייתיים מצלמות אבטחה אלחוטיות אשר יתנו תמונה מלאה על המבנה שלכם. אם אתם רוצים לאתר רק את הכניסה לבית או לצלם באופן קבוע את הכספת הפרטית אתם לא צריכים לקנות מצלמה ולחבר אותה לרשת המצלמות. מצלמת אבטחה אלחוטית מאפשרת בצורה דיסקרטית לשמור על כל חפץ ועל כל אדם שתרצו להגן עליו. 

 כך לדוגמה ניתן למקם מצלמות אבטחה בחלל הסלון על מנת לעקוב אחרי הילדים בשעות שהם נמצאים לבד בבית. אתם לא צריכים לחשוש שיקרה לילדים משהו, כאשר אתם יכולים לראות אותם על מסך הטלפון הנייד שלכם בכל שעה של היום ולוודא שהם בסדר. בערב, כשהילדים הולכים לישון אפשר להעביר בחזרה את המצלמות לחדר השינה ולעקוב אחריהם גם במהלך הלילה על מנת לוודא שהכל בסדר.

מצלמות אבטחה אלחוטיות​ למרחב בטוח יותר

 מצלמות אבטחה מאפשרות לנו להיות בשליטה מלאה כל הזמן ובכל מקום. אז כשאנחנו יכולים לשנות את המיקום של המצלמה כאוות נפשנו השימוש במצלמה הוא אידיאלי ואיכותי הרבה יותר. אתם ממש לא מקובעים לנקודה אחת על הקיר ואתם יכולים לשנות את הפוזיציה ואת הזווית של המצלמה בהתאם לצורך הנוכחי שלכם. באופן כללי המצלמות יוצרות לכם מרחב אישי בטוח הרבה יותר, כמו גם הרצאה אל מול פורצים שמעוניינים לפגוע בבית שלכם או לגנוב ממנו חפצים יקרים. בהתקנה פשוטה ותחזוקה קלה יחסית אתם מבטיחים שמערך ההגנה של הבית שלכם יהיה המערך האיכותי ביותר שאפשר ליצור בשביל שתוכלו לחיות בראש שקט. 

לפרטים נוספים וייעוץ חינם, צרו קשר:

מצלמות אבטחה אלחוטיות חיצוניות

מצלמות אבטחה אלחוטיות הן מצלמות שמבצעות את התקשורת שלהן עם בסיס המערכת באמצעות תקשורת אלחוטית בתדר גבוה. המשמעות היא אדירה בכל הקשור להתקנת המערכת, ליכולת שלה להתחבר למערכות משיקות נוספות, ולמגוון הפונקציות שניתן לקיים באמצעותה. בעוד שמערכת קווית דורשת הקמת תשתית של כבלים אל כל אחת מן המצלמות, מערכת אלחוטית דורשת רק את קביעת המצלמה על הקיר, ובזה נגמר העניין.

עיבוי של מערכת מצלמות אבטחה אלחוטיות​ קיימות או התקנת מערכות חדשות

התקשורת האלחוטית מתבצעת בצורה מתוחכמת המאפשרת להעביר כמויות דאטא בקצבים גבוהים מאוד, לפענח אותן במוח המערכת, ולהציג אותן בזמן אמת על גבי מסך משולב, ו/או לאחסן אותן בזכרון המערכת. בי.מ. מערכות אזעקה תוכלו להתרשם ממגוון רחב של מצלמות אבטחה אלחוטיות חדישות שאותן תוכלו להוסיף למערך מצלמות קיים, או לבנות מערך מצלמות חדש, בעלויות כמעט אפסיות של התקנה, ביחס לעלויות התקנה של מערכת קווית.

התקנה וחיבור של מערכת מצלמות אבטחה אלחוטיות​

אנשי המקצוע של י.מ. מערכות אזעקה עומדים לרשותכם על מנת לספק לכם את כל המידע אודות המערכות האלחוטיות, רמת ההגנה והבטיחות שלהן, רמת היעילות והאופן בו ניתן לחבר אותן למערכות משיקות אחרות כמו מערכת אזעקה, מערכת בקרת כניסה, מערכות חכמות לבית חכם ואפילו טלפונים חכמים. אנו נסייע לכם להתאים את המערכת לצרכים שלכם, וכן נבצע עבורכם התקנה של המערכת עם אחריות מלאה על כל החלקים ועל העבודה עצמה.

חברות קידום בגוגל חברות קידום בגוגל