עקבו אחרינו כאן:

050-8767647

לפרטים נוספים וייעוץ חינם, צרו קשר:

בית חכם

מערכת בית חכם הולכת ונעשית נפוצה יותר ויותר בבתים מכל הסוגים. מערכת בית חכם, אשר מאפשרת שליטה מלאה בכל מכשירי החשמל שבבית, מעניקה נוחות רבה לדיירי הבית כמו גם חיסכון משמעותי בחשמל, מה שהופך אותה למבוקשת מאד. בי.מ. מערכות תוכלו לרכוש מערכות בית חכם משוכללות וחדישות, ולקבל התקנה מלאה של המערכת כולה!

מהו בית חכם?

מערכת בית חכם היא, למעשה, מערכת אשר שולטת בכל מכשירי החשמל הקיימים בבית, מן הגדולים ביותר ועד לקטנים ביותר. השליטה במערכת נעשית באמצעות מחשב, טאבלט ואפילו סמארטפון, מה שמאפשר שליטה במערכות החשמל שבבית גם מרחוק. באמצעות מערכת בית חכם ניתן לבצע עשרות פעולות שונות – הדלקה וכיבוי של מכשירי חשמל שונים, יצירת טיימר, בדיקה של מצלמות vבית ומערכות מיגון אחרות, ועוד.

נוחות מערכת בית חכם

מערכת בית חכם מעניקה לדיירי הבית נוחות מקסימלית. כך, למשל, באמצעות המערכת ניתן להדליק את המזגן בבית

כאשר יוצאים מהעבודה, כך שכאשר מגיעים הביתה, הבית כבר קריר ונעים. אפילו את הקומקום החשמלי ניתן להדליק באמצעות המערכת, ולהכין כוס קפה חם מיד כאשר נכנסים הביתה, ללא זמן

המתנה. באמצעות מערכת בית חכם ניתן לפתוח או לסגור בבת אחת את כל התריסים החשמליים בבית, או את חלקם, לפי הצורך, מבלי לעבור בין החדרים על מנת לוודא שלא שכחתם אף תריס. כך גם לגבי האור בבית, המזגנים, ועוד. משמעות הדבר היא נוחות, כמו גם חיסכון, מכיוון שאין סכנה שתשכחו לכבות מזגן אחד בבית. לכל היותר, תכבו את המזגנים מרחוק, באמצעות הטאבלט.

י.מ. מערכות – התקנת בתים חכמים

חברת י.מ. מערכות משווקת ומתקינה מערכות מסוגים שונים, כמו מערכות מיגון לבית, מצלמות אבטחה, מערכות אזעקה ועוד. כמו כן, כמובן, מציעה לכם י.מ. מערכות גם התקנה של מערכות בית חכם מכל הסוגים, בהתאמה מלאה לצרכים שלכם, לגודל הבית שלכם ולכמות מכשירי החשמל שבו. עם י.מ. מערכות, הבית שלכם הופך בקלות לחכם.

רוצים מערכת בית חכם? פנו עוד היום לי.מ. מערכות, ותיהנו ממערכות מתקדמות ואיכותיות, ומשירות מלא הכולל התקנה מלאה של כל חלקי המערכת.

גלריית תמונות

לפרטים נוספים וייעוץ חינם, צרו קשר:

בית חכם - כל היתרונות

המגמה ההולכת וגוברת לשילוב טכנולוגיה בחיי היום יום של כולנו, באה לידי ביטוי באופן משמעותי עם כניסת טכנולוגית בית חכם לשוק. כיום, בעלי בתים רבים מגיעים בסוף היום לבית המגורים יכולים לשבת על הספה ולהפעיל את מרבית הפונקציות של הבית בצורה עצמאית לחלוטין ללא כל צורך בפעולות אנושיות. לדוגמא, הפעלה של המזגן, הדלקת אור או טלוויזיה, לעשות בצורה אוטומטית ואת ממש לא צריכים לטפל בפרטים הקטנים של הבית. טכנולוגיית הבית החכם נוצרה על מנת לתת מענה הפעולות היומיומיות שגדלות מאיתנו רגע הוא שתיים אבל אם לא נעשה אותם יהיה לנו קשה לנהל את שגרת היומיום. כאשר אתם רוצים לסיים את היום במקלחת חמה אתם יכולים להדליק את הדוד כבר מהדרך ואין שום סיבה לחכות עוד חצי שעה אחרי שהגעתם הביתה בשביל להתקלח.

בית חכם שעובד בשבילכם

אם אתם רוצים לבחור מערכת טכנולוגית שתהפוך את הבית שלכם לבית חכם חשוב שתשימו לב לכמה פרמטרים חיוניים:

  • אבטחה – כמו כל מערכת טכנולוגית, גם מערכת בית חכם חשופה לפרסות אבטחה שיכולות לסכן אתכם. כאשר אתם מתקינים מערכת בית חכם אתם רוצים לוודא שהיא מערכת מוגנת שקשה לפרוץ גם אם מדובר בהאקר מקצועי. בסופו של דבר הפרטיות שלכם עומדת על הכף ואין שום סיבה לזלזל בחשיבותה.
  • מיקום – מערכות בית חכם על פי רוב מנוהלות על גבי רשת האינטרנט והן צריכות להיות מחוברות באופן קבוע לתשתית. לכן חשוב מאוד כבר משלב תכנון המערכת למצוא את המיקום האידיאלי להתקין את קופסת הבקרה.
  • פונקציות – לכל בעל בית יש את הצרכים שלו בכל הנוגע למערכת בית חכם. אתם לא חייבים להתקין מצלמות מיוחדות או לתת גישה לדוד המים, אתם פשוט יכולים להחליט מה מתאים לכם ומה אתם רוצים שיהיה חלק מהמערכת של הבית החכם שלכם.

בית חכם - הבית של העתיד

השימוש במערכות טכנולוגיות מתקדמות למטרות פרטיות הוא נחלתם של בעלי בתים רבים כיום שרוצים להקל על עצמם ולהפוך את החיים בבית לנוחים הרבה יותר. פעולות כמו הדלקת אורות או טלוויזיה שבעבר דרשו ממכם לקום מהספה ולהשקיע אנרגיה, כניסות כיום על ידי הנחיות קוליות או בעזרת הטלפון הנייד. זו אינה עצלנות, או רצון לוותר על פעילות גופנית, זו היכולת להשתמש בידע האנושי העצום שברשותנו, על מנת להקל על החיים של רבים מאיתנו ולפתור בעיות יומיומיות. אז למה לא להצטרף למהפכה גם בבית שלכם?

מערכת בית חכם

בשנים האחרונות יותר ויותר בתים פרטיים משדרגים את מערכות הבית השונות ומוסיפים טכנולוגיות מיוחדות שיוצרות מערכת בית חכם יעילה למדי. השימוש בטכנולוגיה בחיים הפרטיים מאפשר לכל אחד לנהל סדר יום יעיל ונוח הרבה יותר עם עזרה של מערכות החשמל והמוצרים השונים בבית. הכותרת של בית חכם היא שם כולל לפעולות והגדרות אשר מתאימות לכל משפחה ולצרכים שלה. מערכת בית חכם עם מערכת שמותאמת באופן אישי לדרישות של כל הכוח וזו בדיוק המעלה הגדולה שלה. כך כל אחד מאיתנו יכול להפוך את הבית שלו לנגיש וקל מאוד לתפעול.

מערכת בית חכם - משדרגים אתכם לדור הבא של הטכנולוגיה

 כאשר אתם רוצים לשדרג את הבית שלכם ולהוסיף מערכת בית חכם אתם יכולים לעשות זאת בכמה וכמה דרכים. ניתן לראות דוגמאות לבתים ששדרגו את עצמם על ידי:

 

  •  מערכת הדוד- בעלי בתים שאפשרו למערכת הדוד להידלק בעזרת המכשירים הניידים או על ידי הכוונה קולית. כבר בדרך לבית אתם יכולים להדליק את הדוד ולהתכונן למקלחת חמה ומפנקת של סוף היום.
  •  מערכות אבטחה- ניתן לחבר את מערכת האזעקה בבית לתריס המרפסת. בצורה זו אם מופעלת אזעקה בבית, התריסים במרפסת נסגרים באופן אוטומטי ומקשים על פריצה לבית. 
  • מיזוג אוויר- זו תופעה מוכרת למדי כיום, שבה בעלי בתים יכולים להדליק את המזגן הביתי מרחוק ולשלוט בטמפרטורת הבית הרבה לפני שהם חונים בחניה הפרטית. במזג האוויר הישראלי החם זהו יתרון משמעותי שמאפשר לכם לשמור על טמפרטורה נעימה בבית עוד לפני שאתם חוזרים אליו.

 

 תאורה- כיום אין שום סיבה לקום מהספה על מנת לכבות את האור. מערכת בית חכם יכולה לאפשר לכם לבצע פעולות שונות בתאורת הבית ולהתאים אותה לצרכים שלכם.

עם מערכת בית חכם מנהלים את הבית בקלות

המערכת נועדה כל-כולה למטרה אחת והיא להקל על החיים של כל דיירי הבית. פעולות שבעבר נאלצנו לבצע באופן ידני יכולות להתבצע היום על ידי לחיצת כפתור או אפילו על ידי קריאה בקול. זו לא מציאות עתידנית אלא החוויה שמתרחשת ברגעים אלו בבתים רבים בישראל ומאפשרת לכולם להתנהל עם הרבה פחות מאמץ בבית. אז אם גם אתם רוצים להתקדם ולהפוך את החלל הביתי למקום טכנולוגיה הרבה יותר וגם נגיש יותר לצרכים שלכם, אתם יכולים לרכוש מערכת בית חכם ולהתאים אותה בדיוק לדרישות שלכם ביעילות וללא מאמץ מיותר.

בית חכם מחיר

בית חכם זו רמת חיים אחרת. במגע אצבע אחד על הסמארטפון או על הטאבלט יש לכם שליטה מלאה על כל מוצר חשמלי בבית שלכם. עבור בעלי מוגבלויות, בית חכם זו נוחות. בית חכם הופך עבורם את החיים לנוחים ונגישים, כמעט כמו החיים שלנו בבית רגיל. בית חכם מאפשר נגישות לכל מוצר חשמלי, מכל מקום- בתוך וגם מחוץ לבית- וכל זה בהינף אצבע קל.

יתרונות הבית החכם ברורים, נשארה רק השאלה כמה עולה התענוג הזה ומה בעצם המחיר של בית חכם.

כאשר אנחנו מדברים על בית חכם, הנושא מתחלק לכמה סוגים. ישנו בית חכם שכל מערכות החשמל מחוברות למערכת הבית החכם ומופעלות על ידי שלט. מהצד השני ישנה אופציה שכל מכשירי החשמל בבית מחוברים גם לסמארטפון ומאפשרים לנו שליטה מרחוק.

בית חכם מחיר – מחיר בית חכם משתנה בהתאם לסוג הבית החכם שתבחרו. בית חכם יכולים לכלול רק שליטה על התאורה בלבד למשל , או רק שליטה על מערכת הבידור בבית, כולל הנגנים, הטלוויזיות, מערכות השמע, הקולנוע הביתי. תוכלו לבחור גם חיבור של המסכים בבית למחשב ולסמארטפון ולראות סרטים גם בשירותים למשל, בהנחה שיש לכם שם מסך טלוויזיה.

התקנת בית חכם - מהו טווח המחירים?

מחיר של בית חכם יכול להתחיל ב-50 אלף ולהגיע עד 300 אלף שקל. ישנן גם פעולות זולות יותר, כמו לקבל למשל הודעה טקסט כשהילד חוזר מבית הספר, הכוללת גלאי נפח לזיהוי כניסה יציאה ומערכת שליחת הודעות. לחודשיים המחיר יכול לעמוד על כ-3000 שח פחות או יותר.

כדי לקבל אומדן מתאים עבור מחיר בית חכם, חשבו עם עצמכם מה המטרה של הבית החכם. האם מדובר בהתאמת הבית לבעלי מוגבלויות או קשישים, בהוספת נוחות לכם או כפעולה להשבחת הנכס.

בדקו מה התקציב העומד לרשותכם והכינו רשימה אילו פונקציות של הבית החכם הכי הלהיבו אתכם והכי נדרשות לכם. יתכן ששליטה על מערכת המדיה פחות מרתקת אתכם, אבל הפעלת הדוד כשאתם בעבודה קורצת לכם יותר.

הגיעו עם רשימת הדרישות וקבלו הצעת מחיר מפורטת מחברת מערכות אזעקה .בצורה כזאת תוכלו לדעת בצורה ברורה מה מחיר בית חכם שמתאים לכם לדרישות שלכם, לציפיות שלכם וכמובן – לתקציב שלכם.

חברות קידום בגוגל חברות קידום בגוגל