עקבו אחרינו כאן:

050-8767647

לפרטים נוספים וייעוץ חינם, צרו קשר:

המדריך המלא​ להתקנת מערכות אזעקה

לפני שנדון על המדריך המלא להתקנת מערכות אזעקה, נציין שמערכת שכזו כוללת חמישה רכיבים עיקריים. מדובר על מוח אזעקה, גלאים, לוח מקשים, מצבר גיבוי ואלמנט שעושה רעש לטובת התרעה. מעבר לכך ברמה הבסיסית גם ניתן למצוא גלאים יותר משוכללים, למשל כאלו שכוללים מצלמות או חיבור למוקד אבטחה.

בירור ראשוני

בעיקרון יש חמישה שלבים עבור הרכבה ראויה. ראשית יש להבין מהו טיב הצורך, מהי ההתנהלות בבית וכמה ציוד יקר ערך יש בבית, כאשר מכאן יש לגזור את גובה התקציב, סוג המערכת הרצויה ואופי התחכום שלה. לאחר מכן יש להבין היכן ממקמים את האזעקות, תוך התייחסות למיקום הרכיבים השונים. מדוע המיקום כה קריטי? ובכן גם לטובת תפעול יותר נוח וגם עבור אלמנט ההרתעה. כך למשל נציין שבחירה שגויה בבחירת המיקום עשויה להוביל את הגנב למצוא את המערכת במהירות, לנטרל אותה ולהמשיך בתוכנית שלו – מכאן שגם משקיעים וגם לא זוכים ליהנות מיתרונות ההגנה.

חיווט

לאחר שמבינים איזה סוג רצוי והיכן מתקינים – יש לעבור לחיווט. יש לחבר בין הרכיבים לבין מיקום ההתקנה. על מנת לבצע שלב זה בהצלחה, יש להבין כמה מטרים של חוטים צריך. כמובן אם מדובר על מערכת אזעקה אלחוטית שלב זה מיותר. כמו כן על מנת לעשות סדר, נציין שמדובר על השקעה יחסית שולית- מחיר החיווט הנו פר מטר כאשר מטר חיווט נע בין 2.5-3.5 ₪.

פנייה למוקד

פה מדובר אומנם רק בקבלת החלטה, אך בקבלת החלטה מהותית. השיקול הוא האם לחבר את המערכת אל שירותי מוקד. באופן שכזה בעת התרעה המוקד מקבל במקביל אליכם התרעה וישר שולח נציג לראות במה מדובר. אם אכן יש חשש לפריצה הוא פונה ישירות אל המשטרה. כמו כן יש לציין שיש כמה חברות, כך שהשלב הבא לאחר קבלת ההחלטה הוא להחליט אל זו חברה לחבור.

תכנות

שלב זה דורש פחות עבודת ידיים ויותר עבודת חשיבה ע"י מתקין מצלמות אבטחה. על כל לקוח לקבל החלטה, להחליט אל מי הוא מבקש שהמערכת תפנה בעת פעולה, כלומר מי מבעלי העסק או בני המשפחה יקבל את ההתרעה שיש חשש לפריצה. באופן כללי ניתן להגדיר כ4 מספרים שונים, כאשר לרוב נהוג לבחור בין מספר אחד לשניים. עוד יש לבדוק האם ההתרעה תתקבל באמצעות הודעה או שיחת טלפון – שיקול אישי שיש לקבל לפי אופי ההתנהלות היומיומית. עוד בקטגוריה זו גם יש לתכנת פרמטרים נוספים, פרמטרים כגון שעה ותאריך ואף יש להגדיר זמן השהייה נוח, כך שיתאפשר להפעיל את המערכת בנינוחות וללא חשש שהאזעקה תופעל טרם יצאנו. בסופו של יום נציין שיש להתייעץ עם אנשי מקצוע בתחום ואם חסרי ניסיון בתחום המדריך המלא להתקנת מערכות אזעקה– אין לבצע את המלאכה לבד, לפחות לא טרם מבררים לגבי כל שלב ושלב לעומק.

לפרטים נוספים וייעוץ חינם, צרו קשר:

חברות קידום בגוגל חברות קידום בגוגל