עקבו אחרינו כאן:

050-8767647

לפרטים נוספים וייעוץ חינם, צרו קשר:

מצלמות אבטחה לבית ולעסק

מצלמת אבטחה היא מוצר חיוני במיוחד, אשר הולך ונעשה נפוץ לא מעט בעסקים ובמקומות ציבוריים, אלא גם בבתים פרטיים. אנשים רבים עושים שימוש במצלמות אבטחה מסוגים שונים, למטרות שונות, בהתאם לצרכים האישיים שלהם. י.מ. מערכות מייצרת ומשווקת עבורכם עשרות סוגים ודגמים של מצלמות אבטחה לכל מטרה – מצלמות אבטחה לבית, מצלמות אבטחה לעסק ועוד, באיכות גבוהה ועם פתרונות טכנולוגיים מתקדמים במיוחד!

מצלמותת אבטחה – מטרות

השימוש במצלמת אבטחה לעסק נועד למטרות רבות, חלקן חורגות מן המטרה המקורית שלשמה הומצאו המצלמות הללו. באופן עקרוני, מצלמת אבטחה נועדה לזהות פורצים וגנבים, על מנת למנוע פריצות במידת האפשר, ולאפשר זיהוי של הפורצים במקרה שבו התרחשה גניבה במקום, על מנת שניתן יהיה לתפוס אותם. באופן מעשי, מצלמת אבטחה לבית או לחלופין מצלמת אבטחה לעסק משמשת למטרות רבות נוספות. כך, למשל, מצלמות אבטחה נועדה לתעד את המתרחש בחלקים שונים של מבנים ציבוריים גדולים, על מנת לזהות באופן מיידי מקרי אלימות, פריצה ומפגעים אחרים. מצלמות אבטחה לעסק נועדו גם לעקוב אחר עובדים בבתי עסק, על מנת לוודא שהם עושים את מלאכתם נאמנה, ולתעד מקרים של מעילה וכדומה. מצלמות אבטחה ביתיות עשויות לשמש גם בבתים פרטיים – על מנת לזהות את האנשים המגיעים אל הבית, על מנת לתעד פורצים, על מנת לעקוב אחר נותני שירות – כמו בייביסיטר או עוזרת, למשל, ולוודא שלא מתבצעים מעשים אסורים בבית, וכן הלאה. התקשרו עכשיו נייד: או השאירו פרטים ונחזור בהקדם:

מצלמות אבטחה – סוגים

י.מ. מערכות אזעקה מייצרת עשרות סוגים של מערכת מצלמות אבטחה, אשר מתאימות לכל מטרה. מערכת מצלמות אבטחה מתחלקות למספר סוגים עיקריים, על פי כמה קטגוריות שונות. נפרט מעט על ההבדלים בין המצלמות השונות:

  • מצלמות גלויות ומצלמות נסתרות – מצלמות גלויות נועדו למקומות שבהן התיעוד הוא חלק מן המציאות במקום, כמו למשל מועדונים, אולמות, מוסדות לימוד וכן הלאה. מצלמות אבטחה גלויות נועדו ליצור הרתעה – גנב שיגיע לעסק ויראה בו מצלמת אבטחה, יחשוב פעמיים האם לפרוץ בפועל לעסק ולהסתכן בגילוי. מיועדות לכל מטרה, והן יעילות מאד בגילוי של מעילות, אלימות בבית וכדומה, מאחר שהאנשים המבצעים את העבירות הללו אינם מודעים לתיעוד. כמו כן קיימות מצלמות במעגל סגור.
  • סוג הצילום – ישנן מצלמות המיועדות לצילום פנימי בלבד, בתאורת יום או תאורת חשמל. מצלמות חיצוניות, לעומת זה, אשר מיועדות להגן מפני פורצים וכדומה, מצוידות באופציה של ראיית לילה, כלומר צילום גם באור חלש. ישנן גם מצלמות אינפרא אדום, אשר מסוגלות לצלם גם בחושך מוחלט, וכך להעניק תיעוד מלא של המתרחש בעסק, למשל, גם בשעות הלילה, כשהמקום חשוך וסגור לחלוטין.
  • סוג התיעוד – ישנן מצלמות אשר מצלמות באותו הרגע ואינן מתעדות את הצילום. לרוב נעשה שימוש במצלמות המאפשרות תיעוד. מצלמות אלו עשויות לצלם בשחור-לבן או בצילום צבעוני מלא, אם או בלי קליטת שמע, בהתאם לצרכים שעבורם הותקנו המצלמות. מצלמת אבטחה חיצונית יכולה לרוב לצלם בשחור לבן בלבד. מצלמה שנועדה לגלות מעילות, מומלץ שתהיה צבעונית ובעלת קליטת אודיו.
  • חיבור לרשת – ישנן מצלמות לעסק אשר מתחברות לרשת האינטרנט, ומאפשרות, לבעלי קוד הגישה המתאים, צפייה בכל מה שמתרחש במקום המצולם בזמן אמת, מכל מקום. הדבר נפוץ, למשל, בגני ילדים, בהם ישנו תיעוד מלא של המתרחש בגן, וההורים יכולים לקבל קוד גישה, ולצפות במחשב האישי שלהם במתרחש בגן בזמן אמת בכל רגע נתון, מה שמאפשר להם להיות רגועים ולדעת שהילדים שלהם בידיים טובות – כמו גם ליהנות מצפייה בילדיהם במסגרת הגן.

לפרטים נוספים וייעוץ חינם, צרו קשר:

מצלמות אבטחה לבית

בכל בית מגורים שמכבד את עצמו היום, בייחוד אם מדובר בבית פרטי, מותקנות מצלמות אבטחה לבית אשר מאפשרות לבעלי הבתים להיות בשליטה מלאה בכל הנוגע לבית ולסביבתו הקרובה. ביטחון אישי הוא פונקציה של סביבת המגורים כמו גם של אותן פעולות שמבצע בעל הבית על מנת להפוך את הבית הפרטי למקום מוגן יותר. לכן אין זה מפליא לגלות שכיום יותר ויותר בעלי בתים מרגישים צורך לשלב מערכות אבטחה והגנה בבית שלהם ולאפשר לבני המשפחה לחיות בתחושה בטוחה ושלווה הרבה יותר. התקנת מצלמות אבטחה לבית היא התקנה מהירה ויעילה אשר מאפשרת לכם תוך יום אחד לשנות את רמת ההגנה בבית שלכם.

איך לבחור מצלמות אבטחה לבית שלכם?

אם החלטתם שאתם רוצים לשפר את מערך האבטחה בבית הפרטי וליצור תחושה מוגנת יותר לילדים כמו גם להרתיע גנבים, התקנת מצלמות אבטחה לבית תהיה פעולה שיכולה לסייע לכם. בשביל לבחור את המצלמות שמתאימות לנכס שלכם חשוב לשים לב לכמה נקודות חיוניות:

  • כמות המצלמות – שטח הנכס שלכם הוא הגורם החשוב ביותר על מנת לקבוע את כמות המצלמות. אם אתם גרים בבית גדול מאוד ויש לכם שטחי חצר רכבים מומלץ להתקין מצלמות בנקודות אסטרטגיות, שיהיו סמויות מן העין אך יצפו על כל שטח החצר.
  • איכות הצילום – המטרה של המצלמות היא בסופו של דבר לזהות את הפנים של מי שרוצה לפגוע בבית שלכם או באנשים היקרים לכם. לכן שימוש במצלמות עם רזולוציה גבוהה ויכולות זיהוי פנים היא בחירה חכמה למי שרוצה להגן על בני ביתו.
  • מצלמות במעגל סגור – מצלמות במעגל סגור מאפשרות לבעלי בתים לקבל את כל המידע ישירות למחשב או לטלפון הנייד. כך שלא משנה איפה אתם נמצאים אתם יכולים להיות רגועים ולבדוק מה קורה בבית שלכם בכל שעה של היום.

מצלמות אבטחה לבית - נותנים תחושה בטוחה לילדים

דווקא במשפחות עם ילדים צעירים השימוש במצלמות אבטחה לבית הוא חיוני על מנת לאפשר להם לקבל את תחושת הביטחון. כאשר רוב רובם של ההורים עובדים בשעות לא שעות, ילדים רבים מגיעים לבד הביתה ונמצאים שם רוב שעות היום לבדם או בליווי של בייביסיטר. כאשר אתם מתקינים מצלמות אבטחה בבית אתם יכולים להתקין גם רמקולים ולקבל שליטה מלאה על כל מה שקורה לילדים במהלך שעות הצהריים בבית. גם אם הם משתוללים וגם אם מדובר בסכנות פריצה מבחוץ אתם יכולים להיות בשליטה, להתקשר אליהם ולסייע להם במקרה הצורך רק בגלל שצפיתם במצלמות. הילדים מקבלים את תחושת הביטחון שכל כך חסרה להם. מצלמות אבטחה לבית אם כך הן בחירה שמתאימה לא רק לבתים גדולים ומפוארים אלא גם לבתים פרטיים של משפחות צעירות.

מצלמות אבטחה לעסק

כמו כל בעלי עסקים אתם משקיעים ימים כלילות בעסק שלכם על מנת להפוך אותו למקום משגשג, מצליח ובעיקר רווחי. אבל שלא כמו כל העסקים אתם מבינים גם את המשמעות של פרצות אבטחה בעסק שלכם ולכן אתם מתקינים מראש מצלמות אבטחה לעסק. הבחירה להתקין את המצלמות היא לא רק בחירה רציונלית לשמור על העסק שלכם אלא גם לעיתים רבות מחויבת מכורח המציאות. חברות הביטוח דורשות מבעלי העסקים להתקין מצלמות במרחב החנות בכדי לאפשר את קיום הפוליסה, ולכן בלית ברירה אתם חייבים להתקין מצלמות. אז אם כבר אתם מתקינים את המצלמות לעסק שלכם, לא כדאי לבחור במצלמות שיהיו מקצועיות ואיכותיות ויתנו מענה שלם לכל הצרכים שלכם?

מדוע כדאי להתקין מצלמות אבטחה לעסק?

 כדי להתקין מצלמות אבטחה לעסק, בלי כל קשר לחברת הביטוח בשל כמה סיבות:

  • מעקב אחר עובדים – העובדים בעסק שלכם, בייחוד אם הם עובדים חדשים ,דורשים מעקב קבוע על מנת לוודא שהם מבצעים את עבודתם כראוי. אתם לא תמיד נמצאים בעסק ויש לכם עוד הרבה מה לעשות במהלך היום יום, לכן מעקב במצלמות הוא פתרון קל ופשוט לניטור הפעילות השוטפת של העובדים.
  • מניעת גניבות סחורה – בייחוד בחנויות מסחריות, יש סכנה לגניבה הן מצד הלקוחות והן מצד העובדים. אתם פעם לא יכולים להיות בטוחים מידי ולכן התקנה של מצלמות ברחבי החנות מאפשרת לכם לשלוט על המתרחש ולתעד אירועים קיצוניים של ניסיונות גניבה.
  • ניטור הקופה- הקופה הרושמת בעסק שלכם חייבת להיות תחת מעקב מצלמות באופן קבוע. כך במקרה ויש אי התאמה בין הסכומים שרשומים לבין הסכומים בפועל אתם יכולים להוכיח או לאתר את מקור הטעות.
  • התמודדות עם נזקים חיצוניים – לעיתים רבות עסקים מוצאים את עצמם מתמודדים עם נזקים שונים שנובעים מחבלה במכוון או מתופעות טבע. תיעוד של אותם אירועים יכול לעזור לכם בפניות לביטוח ולאפשר לכם לקבל את הפיצוי המתאים לאירוע.

מצלמות אבטחה לעסק - כי העסק שלכם הוא הבייבי שלכם

 השקעה ארוכת השנים שלכם בעסק שהקמתם במו ידיכם לא באה לסיומה עם פתיחת החנות הראשונה. אתם צריכים באופן קבוע להשקיע ולתחזק על מנת לשמור על העסק מניב ואיכותי. מסיבה זו בדיוק, בעלי עסקים רבים מעוניינים להתקין מצלמות בעסק אשר יתנו מענה רחב מאוד לכל אירוע שהתרחש במהלך שגרת היומיום. התיעוד המצולם מהווה הוכחה שנשמרת אצלכם לאורך זמן ומאפשרת להתמודד עם כל בעיה בקלות.

מערכת מצלמות אבטחה לבית ולעסק

בהסתכלות רחבה על מערכי האבטחה במקומות עבודה או בבתים פרטיים, אחד הפרמטרים החשובים ביותר אשר יוצרים הרתעה באופן קבוע הוא התקנה של מערכת מצלמות אבטחה. מצלמות אבטחה גלויות הם לא רק כלי שימושי לבעל הבית שיכול לנתר את הנעשה בסביבת הנכס שלו, אלא גם גורם אשר משפיע באופן ישיר על ההחלטה של פורצים להיכנס לבית המגורים שלכם. כאשר פורץ מגיע לקרבת הבית ורואה את המצלמה הוא מבין שבסבירות גבוהה הוא עלול להיתפס, במרבית הפעמים הוא יעדיף לוותר על ניסיון גניבה ולדלג לבית הבא. מערכת מצלמות אבטחה נמצאה ככלי אפקטיבי ביותר למיגור תופעות פשיעה ולכן יותר ויותר לקוחות מעוניינים לרכוש מערכת כזאת.

איך לבחור מערכת מצלמות אבטחה לבית שלכם?

 כשאתם רוצים לבחור מערכת מצלמות אבטחה לבית שלכם, אתם רוצים קודם כל להבטיח כיסוי מלא. לכן מומלץ למצוא את נקודות התורפה של הבית ודווקא מהן להתחיל. התייחסו לשטחים מתים, לחורים בגדרות ולחצר הבית. לאחר מכן כדאי להחליט אם אתם רוצים להתקין מצלמות גם בתוך הבית והאם אתם רוצים של המצלמות יהיה גם סאונד.

 

 בשלב הבא המומלץ למצוא מצלמות שיהיו ברזולוציה מספיק גבוהה על מנת לזהות את הפנים שלה פורצים ואולי את מספרי הרישוי של כלי הרכב שלהם. כל מה שאתם רוצים לעשות אולי הבטיח שתהיה לכם את זווית הראייה הטובה ביותר לכל אירוע שמתרחש בקרבת הבית. לכן מומלץ לשלב גם מצלמות ניידות שיהיה מוקמו בכניסה לבית ובמקומות אסטרטגיים אחרים כמו באזור הכספת. כך תקבלו תמונה מלאה על כל מה שקורה ותוכלו לשמור על הנכסים שלכם בשלמותם ללא חשש מגנבים ועם יכולת תגובה מהירה שלכם.

מרשתים את סביבת המגורים עם מערכת מצלמות אבטחה

 השימוש במערכת מצלמות אבטחה מאפשר לבעל הבית לרשת כל אחת ואחת מנקודות התורפה של הנכס שלו במצלמה מהירה ואיכותית. בין אם מדובר בכניסה לבית, בחנייה, בחצר האחורית או במרפסות מצלמות אבטחה נותנות לכם כיסוי מושלם לכל נקודה ברחובות שמקיפים את הבית. אין עוד כלי בעולם האבטחה שיכול לתת לכם כזה ביטחון בנוגע למה שקורה במקום החשוב לכם ביותר. חשוב לציין כי ניתן לרשת את כל הבית, כולל פנים הבית, במצלמות אבטחה וכך לאפשר לבעל הבית להיות בשליטה גם במקרה והתרחשה פריצה. תיעוד מלא של האירוע יכול לעזור לכם לתפוס את הגנבים במהירות ולשתף פעולה עם השוטרים. 

מצלמות אבטחה מקצועיות

היום אין כמעט בית פרטי או במשרד בו לא מותקנות מצלמות אבטחה. מצלמות האבטחה מאפשרות לכל אחד ואחת מאיתנו להרגיש בטוח ולדעת שאם חס וחלילה מתרחש אירוע מסוכן בסביבה יהיה תיעוד וניתן יהיה להזמין עזרה או לזהות את האחראים. לצד זאת השימוש במצלמות אבטחה מאפשר לבעלי הנכסים לבצע מעקב שוטף ולמנוע פגיעה בנכס או גניבה ממנו. מצלמות אלו מצלמות במעגל סגור הוא מאפשרות לכם לקבל סרטונים ולשמור תיעוד של אירועים על גבי ענן אחסון מיוחד לכם. החומר מהמצלמות הוא פרטי וקשה מאוד להעביר או לגנוב אותו אם אתם שומרים עליו כראוי.

איך לבחור מצלמות אבטחה לבית?

בבואכם להתקין מצלמות אבטחה לבית הפרטי שלכם, אתם רוצים לבחון את הצרכים על מנת לתת מענה מקצועי ואיכותי למבנה. חשוב לשים לב לכמה נקודות כמו למשל:

  • גודל הנכס – אתם רוצים לבחור את מספר המצלמות המתאים על מנת שיכסה את כל מרחב הנכס שלכם. כך גם הפינות הכי מרוחקות בחצר יכלו לקבל מענה של מצלמות אבטחה.
  • מיקומים מיוחדים – לכל בית יש את המבנה שלו, אני באופן כללי חשוב להתקין את מצלמות האבטחה במיקומים נסתרים אבל אסטרטגיים. מיקומים כאלו שיחולו להגן על הכניסות החשובות לבית ולהראות זוויות צילום של חפצי ערך מיוחדים.
  • אופי השכונה – ישנן שכונות מועדות יותר לפורענות שחובות גלי פריצות בתדירות גבוהה יותר. לכן, בעלי נכסים בשכונות אלו מוכנים להשקיע לא מעט כספים על מנת להתקין מצלמות אבטחה איכותיות ומקצועיות.
  • מצלמות בתוך הבית – לעיתים, בבתים גדולים במיוחד, יש צורך להתקין גם מצלמות אבטחה בתוך הנכס עצמו על מנת לשמור על חפצי ערך או משרדים ביתיים מפני פריצות.

מצלמות אבטחה במעגל סגור שמבטיח לכם שקט נפשי

מצלמות במעגל סגור מאפשרות לכם בתור בעלי בתים ונכסים משרדיים לקבל מעקב צמוד בכל שעה של היום בנוגע למה שמתרחש בחלל שלכם. אין צורך להחזיק בציוד אבטחה או לחיות בחשש מתמיד, כאשר הטכנולוגיה עומדת לרשותכם ואתם יכולים גם בטלפון הנייד שלכם להיות מחוברים למצלמות. ההשקעה במצלמות איכות מקצועיות, עם רזולוציה גבוהה מאוד מאפשרת לכם לאתר גנבים בקלות ולתת מענה לכל צרה שלא תבוא. השקעת את מיטב כספכם, כמו גם את שנותיכם על מנת להקים את בית המגורים המושלם או את העסק שלכם. לכן, כאשר אתם עומדים מול האפשרות לפריצה, אין שום סיבה לוותר על מיגון בצורות שונות.

מצלמות במעגל סגור

מצלמות במעגל סגור משמשות למספר מטרות. מטרתה העיקרית היא מיגון, תיעוד מצלמות במעגל סגור ופיקוח על מקומות עבודה, בתים פרטיים, עסקים וכדומה.

מערכת טמ"ס

מצלמות אילו או במונח מקצועי טמ"ס (טלוויזיה במעגל סגור) משמשות היום זמינות יותר מתמיד, מחירן ירד ואיכותם משתפר מיום ליום. בעבר רק חברות "עשירות" ובעלות תקציבים גדולים יכלו להתקין מצלמות אבטחה. כיום, כמעט כל עסק מהקטן ביותר ועד ללקוח הפרטי הבודד שרוצה לראות מי נמצא מעבר לדלת ביתו רוכשים מצלמות במעגל סגור לצורך אבטחה.

מצלמות האבטחה כוללות המון סוגים של מצלמות ומערכות הקלטה, מגוון עשיר מאוד של דגמים ואיכויות שונות, כולל מצלמות אבטחה אלחוטיות. בעבר היו מקליטים את מצלמות האבטחה על קלטות וידאו וכדי לצפות בהקלטות היה צריך לשבת שעות ולבדוק אותן. היום מערכות ההקלטה ממוחשבות ומבוססות VMD שתפקידו לגרום למערכת להקליט רק כאשר יש שינוי בתמונה וכתוצאה מוקלטים במחשב רק אירועים שבהם הייתה התרחשות באזור המצלמה. מערכות הקלטה מתחברות לאינטרנט וע"י כך ניתן לצפות במצלמות למעשה מכל מקום בעולה ואפילו דרך טלפונים ניידים חכמים. מצלמות האבטחה נפוצות בעיקר במקומות כמו – משרדים, עסקים, מפעלים, גני ילדים, בתי ספר, מבני מגורים, חנויות ועוד.

סוגי מצלמות במעגל סגור לצורכי אבטחה

מצלמות במעגל סגור – מערכת טמ"ס – חשוב להתאים את גודל המצלמה לחלל החדר אותו רוצים למגן באמצעות המצלמה. בחירת המצלמה תיעשה בהתאם לתנאי השטח הקיימים על מנת שהיא תוכל למגן את אותו במקום בצורה מקסימאלית. צריך גם למקם אותה באותו חלל בצורה הנכונה והמתאימה ביותר שתתפוס את כל הזוויות הנדרשות לצילום. גם במצלמות מסוג זה ניתן לבחור בין מצלמה גלויי או סמויה, בהתאם לבקשת ולצורכי הלקוח.

מצלמות אבטחה במעגל סגור – כיצד עובדות?

מצלמות במעגל סגור – מערכת זו פועלת ע"י מצלמה אחת או מספר מצלמות בהתאם לצרכי הלקוח וכל המצלמות מחוברות למכשיר DVR שזהו מכשיר הקלטה. אותו מכשיר מחובר למסך מחשב ואינטרנט על מנת שיתאפשר לצפות במתרחש אל מול המצלמות בזמן אמת או גם בזמן אחר כי החומר למעשה מוקלט.

י.מ. מערכות אזעקה – משווקים מצלמות אילו ומתקינים בצורה טובה, יעילה, מקצועית ולא מתפשרת. אנו שמים דגש על מתן שירות איכותי ומהיר וביצוע העבודה ברמה הגבוהה ביותר וכמובן יחס אישי והוגן לכל לקוח.

התקנת מצלמות אבטחה

אם הגעתם להחלטה שדרושות לכם מצלמות אבטחה על מנת לספק את רמת האבטחה הדרושה לכם, אתם רוצים לבצע את כל תהליך הבחירה וההתקנה של המצלמות בסיוע איש מקצוע המתמחה בתחום האבטחה בכלל ובתחום מצלמות האבטחה בפרט. בהנחה שאת המצלמות כבר רכשתם, ושעשיתם זאת על פי תכנית מסודרת שבניתם מראש בהתאם למרחב בו אתם מתכוונים להתקין את המצלמות, כעת נותר לכם אתגר חשוב נוסף והא התקנת מצלמות אבטחה באופן שיאפשר את ניצול הערך המרבי שמצלמות אלה יודעות לספק.

למצות את היכולות של מצלמות האבטחה

בחירת מצלמות אבטחה הוא חלק חשוב מאוד בתהליך, ובמסגרתו יש לבחון את הסוגים השונים של המצלמות, היכולות של כל מצלמה, זוויות הצילום האפשריות, יכולת צילום לילה, יכולת מיקוד וזומינג, יכולת הסוואת המצלמה במקרה הצורך וכדומה. יחד עם זאת, התקנת המצלמות הוא פרק לא פחות חשוב, והתקנה לא נכונה ולא מקצועית של המצלמות יכולה להוביל למצב בו יש לכם מצלמות סופר מקצועיות, שפשוט אינן עושות את העבודה ואינן מסוגלות לספק לכם את רמת האבטחה הנדרשת.

תפקיד המצלמות – איסוף מידע ומתן התראה

הקו המנחה החשוב ביותר שצריך להנחות כל תהליך של התקנת מצלמות אבטחה הוא הקו המנחה הבא: מצלמות האבטחה צריכות לאסוף ולספק כמה שיותר מידע יעיל ואפקטיבי הנוגע לאבטחת המקום. המשמעות של קו מנחה זה היא אדירה, וכדי להבין את הדברים אפשר לחשוב על דוגמא של מבנה עם חלון אחורי הפונה לשטח פתוח. אפשרות אחת היא להתקין מצלמה שתצלם את החלון עצמו מתוך מחשבה לגיטימית שכך ניתן יהיה לעקוב אחרי תנועה בחלון. אפשרות אחרת היא להתקין מצלמה שרואה את כל השטח האחורי של המבנה, כשהחלון נכלל בצד של הפריים.

הבדל קטן בזווית – הבדל גדול ברמת האבטחה

האפשרות השניה מספקת לכם הרבה יותר מידע, היא מאפשרת לכם לזהות תנועה חשודה עוד לפני שנוצר מגע עם החלון, והיא מאפשרת לכם לאסוף מידע לגבי תנועה באזור החלון, למשל תנועה לצרכי איסוף מודיעין, או תנועה שיכולה להיות מתורגמת לסיכון אבטחתי לאורך זמן. שינוי קטן של מספר מעלות בזווית התקנת המצלמה יכול לשנות לחלוטין את התמונה שאתם מקבלים, את המידע שאתם יכולים לאסוף ואת רמת האבטחה המסופקת לכם באמצעות אותה מצלמה.

חשוב להסתייע בשירותי התקנה מקצועיים

מן הסתם, זו היא רק דוגמה אחת טריוויאלית הממחישה את החשיבות של התקנה נכונה של מצלמות אבטחה, וישנו סט שלם של שיקולים וכללים מקצועיים שעליכם להכיר על מנת למקסם את יכולת האבטחה של המצלמות המותקנות. בדיוק מהסיבה הזאת, בכל מקרה של התקנת מצלמות אבטחה, חשוב לבצע את המשימה בסיוע צמוד של איש מקצוע שיסייע לכם למקם את המצלמות, לחבר אותן למערכת איסוף המידע, ולתפעל את המערכת כולה על מנת להפיק ממנה את הערך המרבי האפשרי.

מערכת מצלמות אבטחה לבית​

מערכת מצלמות אבטחה היא מערכת רוחבית המיועדת לרשת את הבית בשורה של מצלמות אבטחה המעניקות תמונה מלאה של הקורה בתוך הבית או בסביבתו, או שניהם גם יחד, לבחירתכם במטרה ליצור מעגל אבטחה והתראה יעיל ואפקטיבי בכל עת, בכל שעה ובכל תנאי אור ומזג אוויר. מערכות אלה מבוססות על סט שלם של מצלמות המחוברות אל בסיס המערכת בו מבוצעות כל פעולות השליטה במצלמות, קליטת המדיה ושמירתה וניהול פעילות המצלמות בהתאמה אישית מלאה.

שליטה מלאה במערך הצילום הביתי

במסגרת התקנת מערכת, יש באפשרותכם להגדיר בדיוק את צרכי האבטחה בכל חלק של הבית, ובהתאם לכך לקבוע גם את סוג המצלמה (מצלמה קבועה או ברת שליטה מרחוק, מצלמת אינפרא אדום, מצלמה עם זום ידני ואוטומטי וכדומה), וגם את שגרת הצילום ואחסון המידע של אותה מצלמה. בבסיס המערכת תוכלו להגדיר את זמן האחסון של המידע, שלאחר מכן ימחק המידע באופן אוטומטי, או לחילופין לשמור את כל המידע ללא מחיקה כלל, וכן תוכלו להגדיר את אופן פרישת הקלט מהמצלמות על גבי מסך השליטה.

אחריות מלאה על המערכת והעבודה

בי.מ. מערכות אזעקה תוכלו למצוא מגוון רחב של מערכות מצלמות אבטחה לבית, עם אפשרות של חיבור עשרות מצלמות למערכת אחת, וכן לקבל ייעוץ מקצועי על האופן בו יש להציב כל מצלמה, ולהחליט לגבי הסוג שלה. כל המערכות מסופקות עם אחריות מלאה הן על המערכת והן על העבודה.

חברות קידום בגוגל חברות קידום בגוגל