עקבו אחרינו כאן:

050-8767647

לפרטים נוספים וייעוץ חינם, צרו קשר:

מערכות אזעקה לבית ולעסק

מערכת אזעקה היא למעשה אחד המרכיבים החשובים ביותר בהגנה היום יומית על הבית שלנו או העסק. חשוב ומומלץ מאוד להתייעץ עם איש מקצוע מוסמך ומקצועי לפני שמתכננים לבנות בית חדש ,או לעבור למשרד או כל עסק אחר. כאשר מתכננים מערכת אזעקה ובעיקר לבית מגורים ,צריך להתחשב בלא מעט גורמים שמצריכם  התייחסות כמו סוג הגלאים ומיקומם, אורח החיים בבית כדי לאפשר הגנה מלאה בבית גם כשמפעילים אותה בלילה ועדיין מסתובבים חופשי וכדומה.

ובהתאם לאותם דרישות או צרכים אצל הלקוח. ישנה המערכת הבסיסית שהמערכת מגיעה איתה , והיא ניתנת להרחבה בהתאם לדרישות עם כרטיסים כמו: כרטיסי רשת, כרטיס GSM שתפקידו לחייג בעזרת סים ללקוח או למוקד בזמן חיתוך קו הטלפון, כרטיסי  ממסרים, כרטיסי הרחבה של אזורים קוויים ואלחוטיים ועוד…

י. מ מערכות מתמחה בהתקנת מערכות אזעקה למגזר העסקי והפרטי משנת 1998 ובמהלך כל השנים צברה ידע רב וניסיון בהתקנה של מערכות גדולות ומורכבות בבנייני משרדים ,מרלו"גים עסקים גדולים, וילות, משקים חקלאיים ,ודירות. החשוב ביותר בתכנון מערכת אזעקה הוא להגיע למצב בו המקום מאובטח בצורה הטובה ביותר ,עם ציוד איכותי ,ותוך התנהלות נוחה למשתמש .

י. מ מערכות הוקמה ב 1998 ומאז ועד היום עוסקת בהתקנה של מערכות אבטחה, הניסיון הרב והידע שצברנו לאורך השנים הוא למעשה בא לידי ביטוי בתכנון מקצועי של כל פרויקט, ביצועו על הצד הטוב ביותר ,תוך שימוש בציוד איכותי ומתקדם מהחברות המובילות בשוק הישראלי. חשוב מאוד לדעת בידי מי מפקידים את הבית או העסק שלנו!

לקבלת יעוץ מקצועי התקשרו עוד היום – 050-8767647

לפרטים נוספים וייעוץ חינם, צרו קשר:

לפרטים נוספים וייעוץ חינם, צרו קשר:

לפרטים נוספים וייעוץ חינם, צרו קשר:

חברות קידום בגוגל חברות קידום בגוגל