עקבו אחרינו כאן:

050-8767647

לפרטים נוספים וייעוץ חינם, צרו קשר:

מערכות חשמל חכם

מערכות החשמל החכם מתחלקות לשני קבוצות עיקריות : מערכת קווית , מערכת אלחוטית. לכל אחת מהמערכות יש את היתרונות והחסרונות שלה ,כשלכל סוג של מערכת יש מספר רב של יצרנים ויבואנים עם כל מיני פיצ'רים שמייצגים את המערכת עצמה. חשמל חכם הוא מונח כללי מאוד שמתפרס על מגוון צרכים ויכולות של המערכות השונות. לרוב חשמל חכם מותקן בבתים פרטיים ובזמן האחרון גם בדירות קבלן, אך הוא גם משמש לתעשייה ,לחקלאות , ולמגזר העסקי לצרכים שונים. תפקידה של מערכת החשמל החכם הוא לשלוט בבקרים קווים או אלחוטיים אשר מפעילים ומכבים את המפסקים השונים שלנו בבית או בעסק כמו: תאורה, תריסים חשמליים, פרגולות מתקפלות, וילונות, מזגן, חימום ריצפתי, אודיו ווידאו , דוד חשמל, ברזים חשמליים בגינה ועוד…
הרעיון המרכזי בהתקנה של חשמל חכם הוא היכולת לשלוט בכל אותם יחידות קצה מרחוק ע"י הטלפון הנייד, המחשב והאייפד. אם בבית רגיל צריך לקום להדליק את הדוד, להרים את התריס ,להדליק את הטלוויזיה ואת המגבר ,צריך לעשות את זה פיזית ,ללכת ממקום למקום ולהפעיל כל דבר, אז במערכת חשמל חכם ניתן לעשות את זה או בפקודה אחת דרך הבקר (פעולה שהוגדרה מראש) , או בישיבה על הספה ע"י שליחת פקודות מהטלפון הנייד.
מערכות חשמל חכם מצריכות תכנון מקדים עוד בשלבי תכנון הבית ,כדי להבין את צרכי הלקוח ולתכנן אותה בהתאם לכך. יש צורך בתכנון מעמיק של ארון החשמל וההרכבה שלו בהתאם, מיקום הפנלים ששולטים בנקודות השונות בבית , ריכוזים ,תכנון של מערכות האודיו ווידאו .
במקרים בהם יש צורך להתקין מערכת בבית קיים ,לרוב בגלל בעיות תשתית מומלץ להתקין מערכת אלחוטית שלאט לאט משתכללת ונותנת פתרונות מצוינים גם אם לא נעשו הכנות מראש. ישנן מערכות אלחוטיות מחברות שונות שעובדות בתדרים שונים ובטכנולוגיות שונות ,אך כולן בסופו של דבר עושות את העבודה בצורה טובה ואיכותית.

לקבלת יעוץ מקדים התקשרו 050-8767647

חברות קידום בגוגל חברות קידום בגוגל